Monday, May 7, 2012

UPU..

Alahai. Kecewa yang amat bile bukak web upu tadi. Punya lah lama aku tunggu keputusan die,die boleh tolak mentah-mentah je lamaran aku tu ek. Hish,ape lagi. Tunggu keputusan poli jela. Jun ni keputusan tu keluar. Harap-harap la kan poli tak kecewakan aku macam mana UPU buat aku tapi aku dah hantar rayuan kat UPU,tak tau la rayuan aku tu die terima ke tak. Tunggu jela.


Waaaaa.... Sedihnya. Rase nak nangis je tau tak. Tapi tak pe la,tak de rezeki kan. Mungkin rezeki aku bukan kat situ. Tak bermakna hidup aku dah musnah kalau tak dapat UPU ni. Oh lupa,permohonan jantung sy pun tak berjaya. Sy yang check kan die punya tadi. Hehe. Akak sy pun ade check kan kami berdua punya. Die tengok dua-dua tak berjaya die kate memang sehati sejiwa la korang ni. Kawen jela. Haha,sengal je.


Wah,nampak tak kat atas tu. Kami sama kan. Hehee. Sebab tu sy sayang die sangat-sangat. Muahaha. Tak pasal je pasal benda ni bukti aku sayang die kan. Die punya pun aku dah tolong buat kan rayuan. Nasib baik aku tau kos ape yang die nak dan minat. Senang sikit kerja aku. Kalau tak,masak aku nak tunggu ahad ni nak tanya die baru nak apply kan. Hehee. Love you anak pak cik sharim. Ekekee.

No comments: