Sunday, May 29, 2011

Date Dengan Kau

okay,mula mula nak update entry ni hari jumaat tapi disebabkan gangguan teknikal yang teramat sangat terganggu,aku terpakse membatalkan niat nak update blog aku yang tak berapa nak cun ni. ari ni baru dapat update. aku rase nak hentak hentak kepale aku atas tilam empuk sebab terlalu geram. 

hari jumaat hari tu,aku telah dating bersama kekasih tercinta aku. aww awww suwwiiitt sangat kami berdua. jangan jeles ye. kami memang satu kelas. senang cite kami couple satu kelas. ramai jeles. tau dah tapi kami tak penah date. baek nye aku ala ala malu knon nye.

ramai yang kate 'kalau aku jadik kau,hari hari aku dating' 'kalau aku jadik kau,bosan doh asik jumpe jeh' 'kalau aku jadik kau,mesti jeles kan die lepak ngan budak pempuan yang lain' haha,sume nye KALAU tapi aku ni TAK KALAU pon. memg aku yang couple ngan die kan.

i want to answer for word up there,aku tak dating hari hari sebab aku nak blaja \selalu gak jeling jeling die/. aku tak bosan jumpe die hari hari tapi bertambah rindu dan sayang pada kau. aku tak jeles pada dia sebab ini memg diri aku.

sayang,kite suwwiiitt kan mase date. aku rase nak ciom ciom meje aku sebab terlalu gembira pabila bersama kau. kawan2 sy jeles. aww awww. walaupun kite tidak seperti pasangan yg lain. kite tetap bahagia dengan cara kita. disebabkan itu AKU SAYANG KAU.




No comments: