Friday, July 15, 2011

PLKN

ok. dah lame sesangat tak hupdate ini blog.. rindu sgt. kiss n hug sikit. muahhhxxx.. ok bai. sekarang tgh kecoh kecoh pasal PLKN kan. harap maklum ye. sy Najihah Daud tidak terpilih untuk menyertai PLKN siri 9/2012.  terima kasih.
|
|
|
\/

suke nye bile aku tak dapat. 2 kali aku check,due2 nye aku tak dapat. so,konpem la kan aku tak dapat PLKN  ni. haha. aku ckp kat mak aku 'mak,orang tak dapat PLKN \tersenyum lebar/' mak aku cakap 'nape tak dapat. alah,boleh apply kan. nnti mak apply kan. kakak nak kat mne?' wah,baik nye hati mak aku kan.
hehe. tapi dalam hati jawab,kalau bole nk same tempat dengan my boyfie. hehe.


cakap pasal my boyfie,die dapat PLKN tu. hehe. padan muke die. urm,tapi tak tau la aku nie suke ke tak die pegi. kalau die pegi bagus jugak. boleh la die disiplin kan diri die yang tak berdisipin tu kan. lagi pun boleh la die berubah bile dekat sane. insyallah. saya doakan awk berubah ye sayang. saya nak kan yang terbaik untuk awak.


tapi aku tak nak die pegi. nanti die menggatal dengan girl lain kat sana. die dah la gatal. pantang nampak pempuan. gggrrrr.... meh sini mate awk sy cungkil kasi keluar sebelum awk masuk PLKN tu. biar awk tak boleh pndang girl lain. HAHA. tak de la,sy tak kesah kot. janji awk tau sy sayang kan awk. sy sanggup tggu awk 3bulan. insyallah.


|
|
|
\/

saje saje keluar statement cam tu. ramai pulak yg like. okbai.

No comments: