Thursday, May 19, 2011

Baca 'Orang'

okay readers. 'keje' part time aku 'bace' orang.aku suke gile keje nie. tapi aku tak de la selalu bace2 org nie.takot gak kan. bile dah bace2 ade bnde lain lak aku bace. 

aku tak tau la aku nie bole atau pon tak bab2 bace org nie. tapi,tiap kali aku andai kan org tuh perangai die sekian2 kan.memg btol die cam tuh. tak tau nape. bukan nak blagak tp aku memg tau bnde2 nie.aku senang je dapat tau seseorg tuh bohong atau tak.nie yg paling aku cepat tangkap.

even die terang pnjg2 pon,aku tau sume tu die reke.lagi le senang nak tau kan kalau f2f.

hye gadis. aku kenal ko cukup2 lame.knape ko tak nak brubah lagi. aku tak kesa ko nak tipu aku.sebab aku tau time bile kau tipu time bile ko sriuz.tapi tlong la ubah perangai tuh.aku kesian kat membe kite tuh. ko tipu die idop2.knape??? kalau ko tak nak die ngan kwan ko tuh.ko ckp jep,tak pyh ko nak bg macam2 alasan kat kwn kite tuh.

aku tak nak cite panjang. tolong jgn tipu ORANG lagi.terutama sekali kwn kite nie.aku kesian kat die sebab die dah percaya kat ko lebeh 150% .bile kite 3org dok same2,ko selalu jeh tipu. aku tgok muke die,die caye sgt kat ko.aku tak tau nak buat ape. aku diam jeh. tu je yg mampu aku buat.

pasal hal petang tadi. aku tak bute la gadis.aku tak bodo macam mne kau bodo2 kan budak2 lain.benda tu jadi depan 2biji mata aku ni.knape nak selindung2 lagi. siap bisik2 n rancang ape bagai.aku bukan budak2 yg heret teddy bear sambil pegang lolipop.aku dah besar,dah remaja dah. zaman yang bole mmbuat kn kite pk yg mane bek yg mne buruk. 

gadis, KAU kawan baik aku. aku nak yg terbaik untuk kau.kau tak serik2 dengan bende yg dah jadik atas diri kau.tolong a brubah. aku syg kau gadis. <3




No comments: