Sunday, May 15, 2011

Sudah Mula Bosan

saya penah ckp kat awk kan. jgan pernah buat sy bosan bile dgn awk.. tapi tu la perasaan sy skang kat awk. awk buat sy rasa bosan. kwn saya kate,mmg itu perangai sy,bile sy dah dapat ape yg saya mahukan,sy akan buat perangai sy iaitu ingin lari dari hidupnya dan mulai bosan. *seperti sekarang. kenapa perasaan tu perlu wujud??? urm. . . .


sy rasa awk hnye mampu mempermain perasaan permpuan sperti sy.


maaf kan sy,sy tak mampu nak mmpercayai setiap baris perkataan yg kluar dari mlut awk. sy tau,sy patut percaya krna awk keksasih saya. *yeke. tapi sy tak boleh. sy susah nak percaya lelaki.
kalau la awk bace entry ini,sekali lg sy ingin minta maaf. tiada niat untuk mnyakitii hati sesiapa.


ape wak? ? knape saya rse cam tu ea? ? ? dont ever ever u ask me like dat. ask urself plis. saya tak tau jwpn nye. sori sori..

kenapa sy bole trime awk ek? ntah la. sume org cam tkejot cam ne sy bole dengan awk. sy cuma mampu tersenyum *senyum kambing*,bile ramai tnye. awk,hanya itu saja yg mampu sy buat.

awak nak berkwan dengan sy sebab ape ye? banyak kali kan sy tnye soalan tu dekat awk. awk tetap bg reason yg same. tak wak ! saya tak nak jwapan itu. tolong paham ape yang saya nak kan.

sebab sy sedar yg sy nie tak secantik gadis2 di luar sane. dan saya ni jahat. jahat sangat-sangat *ceh,mcam penah bunuh org jeh. hehe..